Az online jelenlét marketingje

  • 2018. 01. 11., 16:43
A vállalkozásunk megtalálható mostanra az online térben, ezért elkezdhetünk marketingelni. Több mód is van erre hogyan tehetjük ezt meg: Keresőkkel Más oldalakról Közösségi médiából E-mailben.
2634
Mielőtt tovább navigálsz az oldalról, kérlek nézz meg más cikkeket is az oldalon, hátha találsz más olyan tartalmat amivel újabb informatikai tudásra tehetsz szert vagy akár időt spórolhatnak az itt található tippek, trükkök, hasznos tudnivalók.

Az online jelenlét marketingje

A vállalkozásunk megtalálható mostanra az online térben, ezért elkezdhetünk marketingelni.

Több mód is van erre hogyan tehetjük ezt meg:

  • Keresőkkel
  • Más oldalakról
  • Közösségi médiából
  • E-mailben.

Az online hirdetések során a fizetett keresések, a közösségi oldalak és az e-mailek jelentősége nagy, alkalmazzuk őket bátran! Fizetett kereséssel a fő termékeinket és a kiemelt eseményeket (Pl. karácsony, húsvét) hirdessük.
Egy dolgot szem elött kell tartani, hogy ezek a reklámok csak rövid távra jók, mivel ha elzárjuk a pénzcsapot, abban a pillanatban a reklámok is leállnak, ellenben a keresőkben való jó helyezéssel ami hosszútávon hozza a látogatókat és már nem is kell fizetni érte.

De mi is ez a fizetett keresés?
A fizetett keresés (PPC, Pay Per Click) teszi lehetővé a hirdető számára hogy listázásra kerüljön a keresők oldalán bizonyos kulcsszavakra. Ezeket portáloktól és kereső hálózatoktól lehet vásárolni. A kulcsszavakhoz kattintási összeg tartozik, két nagy hálózatot említenék itt meg a Google Adwords-ot és a Bing ADS.



A közösségi hirdetéseket és az e-mailes kampányokat együttesen alkalmazzuk, hogy az ügyfeleket elérjük vele és ösztönözzük őket hogy a közösségi oldalakon hagyjanak visszajelzést.

Hogy gondolkodik az ügyfél?
Beír valamit a keresőbe egy szót amit épp keres vagy akár egy mondatot... és Ő pontosan arra kíváncsi amit oda beírt, ha mi releváns termékeket vagy szolgáltatásokat hirdetünk, akkor a kereső megjeleníti (a találati lista kiemelt helyein) a mi hirdetésünket ennek az ügyfélnek.

A keresési találati listában való jó helyezés elérésének két fő módja létezik az egyik a keresőoptimalizálás a másik a keresőmarketing.

Keresőoptimalizálás
Az oldalunkat a megfelelő emberek figyelmébe ajánljuk, pont akkor amikor Ő termékeket vagy szolgáltatásokat keres. Ennek sok módja van később visszatérünk rá, egyenlőre annyit kell tudni, hogy milyen szavakra keresnek az emberek amik a legrelevánsabbak a vállalkozásunk számára.

Keresőmarketing
Fizetnünk kell azért, hogy megjelenjen a hirdetésünk a megfelelő kulcsszavak használatakor. A legtöbb kereső aukciós rendszert alkalmaz, ahol versengenek a vállalkozások a jobb helyekért. Bárhol és bármilyen formában megjelenhet a hirdetés, tartalmazhat képet, szöveget és interakcióba léphetünk vele.

Beállíthatjuk, hogy milyen típusú emberek lássák a hirdetést és milyen oldalakon jelenjen meg. A közösségi hálózatokon ( Facebook, a Twitter vagy a Google+ ) is van lehetőségünk hirdetéseket létrehozni. Ezzel is a vállalkozásunkra vonhatjuk a figyelmet ugyanakkor tarhatjuk az ügyfelekkel a kapcsolatot.

Végül az e-mail marketing
Ösztönözze a látogatóit a feliratkozásra vagy a vállalkozásról érkező e-mailek fogadására. Küldhet kupont, népszerűsíthet eseményt, akciót. Ha tudjuk, hogy találjuk meg online az embereket és ők hogyan találhatnak meg minket nagy jövő áll a vállalkozásunk előtt. Minél többféle digitális marketinget alkalmazunk, annál több az esélyünk a potenciális ügyfelek eléréséhez.

Mielőtt tovább navigálsz az oldalról, kérlek nézz meg más cikkeket is az oldalon, hátha találsz más olyan tartalmat amivel újabb informatikai tudásra tehetsz szert vagy akár időt spórolhatnak az itt található tippek, trükkök, hasznos tudnivalók.
Ha hasznosnak találod az ITBázis oldalt vagy bármelyik cikket, kérlek egy megosztással segítsd a munkánkat.

VR válogatott információk

A VirtuALL portálon és az interneten elérhető hasznos információk a virtuális valóság eszközökről (ár, vásárlás, kipróbálási lehetőségek, stb.) és magáról a témáról.

Legfrissebbek

Tartalomérzékeny kitöltés Photoshop-ban 2023. 01. 24., 18:53  |  9

Tartalomérzékeny kitöltés Photoshop-ban

Panoráma képeknél fontos szerepet játszik az utómunka. Elengedhetetlen, hogy módosítsunk a nyers képeken, mert különben nem a megszokott élményt kapjuk vissza.


Videó vagy hangfájl konvertálása gyorsan és ingyenesen 2023. 01. 23., 19:10  |  8

Videó vagy hangfájl konvertálása gyorsan és ingyenesen

Ha videót vagy hangfájlt szeretnék más formátumra konvertálni a CloudConvert nevű weboldal a legjobb választás.


360°-os panoráma kép készítése fotókból 2023. 01. 21., 16:32  |  32

360°-os panoráma kép készítése fotókból

Különálló fényképek összeillesztése egy 360°-os panoráma képpé ezzel a szoftverrel nem lehet egyszerűbb!


A webshop auditálás részei és folyamata 2019. 08. 05., 19:23  |  1169

A webshop auditálás részei és folyamata

Az online felületek működésének elemzése elengedhetetlen minden jól működő vállalkozás számára, különösképpen igaz ez a webshopokra. A webshop auditálás az üzleti tevékenység különböző részeire terjed ki, többek között a keresőoptimalizálásra (SEO), a tartalomra, a weboldal teljesítményre valamint a felhasználói élményre (UX).


Elérhető e weboldala a világ minden táján? 2018. 10. 15., 08:00  |  1258

Elérhető e weboldala a világ minden táján?

Ezen a webhelyen megtudhatjuk hogy milyen sebességgel tölti be a böngésző egyes országokban a weboldalunkat.


Hogyan készítsünk saját weboldalt? 2018. 10. 11., 10:53  |  2174

Hogyan készítsünk saját weboldalt?

Ingyenes, gyors lehetőség ha weboldalt szeretnénk. Egyszerű a használata és sok helyen találunk a neten segítséget hozzá. Én is kipróbáltam, csak ajánlani tudom.


ITBAZIS KÖZÖSSÉGEK

Témakiválasztás

Szeretnéd a virtuális valóság témában hamarabb megtalálni a számodra hasznosabb tartalmakat?

Az alábbi két gombra kattintva a hírek jellemzői, címkéi és témái alapján tudsz szűrni.

CIMKÉK TÉMÁK

Partnerek

Partner oldalunkon keresztül olyan weblapokra tudsz eljutni akik szintén a Informatikában érdekeltek.